اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.


احمد سراجی عضو گزارشگران بدون مرز بهمراه همسر و فرزند نوزاد خود چندی پیش از ایران به ترکیه گریخته بود. او پس از ورود به ترکیه با یو ان تماس گرفته و دولت کانادا پرونده سیاسی ایشان را قبول کرده است.
متاسفانه دولت وحشی ترکیه در حمله ای، او و خانواده او را دستگیر میکند! پس از دستگیری، احمد از خانواده خود جدا و همسر و فرزند 18 ماهه او بمدت 5 روز در زندان زنان حبس میگردند! در این 5 روز به فرشته سراجی و به فرزندش اجازه استفاده از هوای آزاد هم داده نمیشود. طی گزارش فرشته، او بخاطر کثیفی بیش از حد و تعداد بسیار زیاد زندانی، در تمام 5 روز مجبور بوده است که فرزند خود را در آغوشش نگهدارد! در طی این 5 روز او یا غذائی دریافت نمیکرده است و یا غذای او مملو از کرم بوده است! در مقابل اعتراض او که من بچه هیجده ماه دارم و نمیتوانم به فرزندم شیر دهم، مامورین زندان گفته اند: کرمها پروتئین دارند و برای تو و بچه ات مفید مییاشند!
بالاخره پس از 5 روز دولت ترکیه، فرشته و فرزندش را به ایران تحویل میدهد و دولت ایران فرشته و فرزندش را بخاطر وضعیت بسیار ناگوار فرزندش با قید وثیقه آزاد می کند!
اما وضعیت برای احمد سراجی بشدت وخیم تر است! او پس از استرداد مستقیما توسط مامورین اطلاعات دستگیر و بمدت 20 روز پیاپی شکنجه میشود! پس از 20 روز احمد با خونریزی قفسه سینه و انواع آثار شکنجه برای معرفی به زندان با قید وثیقه آزاد میشود. احمد سراجی در حال حاضر ممنوع الملاقات میباشد! و خانواده او هیچگونه اطلاعی از وضعیت او ندارند!
فرشته سراجی از مردم آزاده دنیا بخصوص دولت کانادا میخواهد که:
اولا: که با اعمال فشار بر روی دولت ایران، همسرش را آزاد کنند! و سریعا موقعیتی را بوجود آورندکه او بتواند از سرنوشت شوهرش اطلاع بدست آورد!
دوما: به دولت غیر انسانی ترکیه، کاندید عضویت در اتحادیه اروپا، بخاطر بدرفتاری شدید و شکنجه وی و نوزاد 18 ماه وی اعتراض کنند!
سوما: فرشته و فرزندش درحال و در وضعیت بسیار بد روحی و جسمی بسر میبرند. او در تماس تلفنی میگوید: خودش هم در وضعیت ناامن و بسیار هراسناکی میباشد.
لطفا اطلاع رسانی کنید و در صورت احتیاج به اطلاعات بیشتر با من با
ایمیل:
nadersh1@yahoo.de
و شماره موبیل:
0046-(0)736- 19 11 26
تماس حاصل بفرمائید
با کمال احترامات
نادر شریفی

1 نظرات

  1. ناشناس // ۲۹ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۸:۴۱  

    به بلاگ من سری بزنید مهمه

    وی پی ان امنترین و بهترین روش برای رفع کامل فیلترینگ
    کاملا رایگان
    لطفا دوستان اطلاع رسانی کنید
    http://freevpn1.mihanblog.com/

    زنده باد آزادی

ارسال یک نظر