اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

دو شهید سبز تحت تدابیر امنیتی در قم به خاک سپرده شدند

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۶:۴۹ | 0 نظرات »




جنبش راه سبز (جرس) : برگزاري مراسم يادبود و خاكسپاري دو زنداني سياسي با كنترل و سركوب ماموران نظام روبرو شد .

بنا به اخبار و گزارشات دريافتي ، اجساد دو زنداني سياسي به نامهاي مهرداد كريم پور و داوود عيوضي از منازلشان, بدون خبر قبلي, با حضور اقوام،آشنايان ساعت 10 صبح جمعه به سمت بهشت معصومه قم تشييع شد.
به گفته خانواده کشته شدگان ماموران از هرگونه عکسبرداري و فيلمبرداري از اجساد در سردخانه و مراسم تشييع توسط خانواده ها و افراد ديگر ممانعت کردند.

به گزارش شاهدان عيني کسي که گفته مي شد مامور بوده است از همه کساني که در مقابل خانه مهرداد کريمپور براي شرکت در مراسم تشييع تجمع کرده بودند فيلمبرداري و عکسبرداري کرده است.
مراسم عزادري براي کريمپور در مسجد امام حسين ع واقع در شهرک امام حسن ع با حضورپرتعداد مردم و فعالين سياسي شهر برگزار شد ,اما از برگزاري مراسم شب اول در مسجد ممانعت به عمل آمده است .

گفتني است مهرداد کريم پور و داود عيوضي هر دو زنداني سياسي بودند که در روز عاشورا و در هنگام شرکت و همکاري در مراسم هفتم آيت الله منتظري دستگير و تا مدتهاي زيادي خانواده هايشان از محل بازداشت آنها بي خبر بودند. داود عيوضي کمتر از بيست سال سن داشته و مهرداد کريم پور 38 ساله , داراي دو فرزند دختر و کارمند بيمارستان الزهراي قم بوده است.

0 نظرات

ارسال یک نظر