اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.


هموطنان
روز اول ماه می روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش به ویژه به کارگران عزیز ایران شادباش گفته و برای آنها در راه رسیدن به حقوق حقه و قانونی خود آرزوی پيروزی مي نمایيم.
نظام حاکم بر ایران که در قلب حقایق و وارونه سازی واژه ها مهارتی وافر دارد در حالی به استقبال روز کارگر میرود که در اثر سیاست هاي ناشایست و ناکارآمد و سرکوب گرانه دولت اقشار محروم بیش از پيش در زیر فشارهای اقتصادی کمر خم کرده اند. کارگران ماهها حقوق نمی گیرند و از ابتدایی ترين حقوق مانند بیمه و بازنشستگی وبیمه بیکاری محروم هستند. در حالي که اکثر مردم ایران زير خط فقر به سر میبرند ؛ ثروت های کشور ما خرج سیاست هاي سرکوبگرانه و جنگ طلبانه و صرف رشوه دادن به کشورهای ديگر برای خريد رای آنها در سازمان ملل میشود.

از سویی ديگر دولت به طور آگاهانه سیاست فقیر سازی و گداپروری سیستماتیک دولتی را تنها به منظور وابسته کردن و تحت فشار قرار دادن هر چه بیشتر اقشار محروم و دور کردن آنان ازجنبش اجتماعی در پیش گرفته است.در چنین شرايطی صحبت از حق و حقوق کارگر و زحمتکشان همانقدر مضحک به نظر میرسد که صحبت از حقوق بشر در زندانهای قرون وسطایی ایران.. .

هموطنان!
از اول ماه مه سال 88 تا اول ماه مه 89 هزاران پیر و جوان و زن و مرد به ما در زندانهاي رژیم پیوستند. شکنجه شدند و به شهادت رسيدند و بهاي آزادیخواهي را با گوشت و پوست خود پرداختند. ما خاطره نداها و سهراب ها و کیانوش ها و جوادی فرها و روح الامینی ها و همه عزیزانی که در راه آزادی وطن جان باختند را گرامی میداریم .
.
ما زندانیان سیاسی اعلام می کنیم که در همبستگی با کارگران و معلمٌان محروم جنبش آزاديخواهی مردم ایران در روز اول ماه مه روز جهانی کارگر دست به يک اعتصاب غذای يک روزه خواهیم زد. از همه هموطنان علی الخصوص معلمين , دانشجویان , کارمندان و کارگران دعوت میکنیم تا دست به دست هم داده و در این روز ندای آزادیخواهی خود را در هر کوی و برزن برافکنند . همبستگی وظیفه تاریخی ما در این روزهاي پر تلاطم و. تضمین رهایی ما از ورطه جنگ و انهدام و فلاکتی است که اين دولت قصد در بردن کشور به سوی آن را دارد....

با درود به روان پاک همه شهیدان راه آزادی
با سلام به کارگران و معلمٌان زحمتکشان میهن

زندانيان سیاسی ایران
پنجشنبه، 9 اردیبهشت ماه 1389

0 نظرات

ارسال یک نظر