اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

بنام خدا

رژیم حاکم بر ایران بیش از سه دهه است که به بهانه های واهی مردم مبارز ایران را پشت درهای بسته به اعدام محکوم می کند و زندانها را مملو از زندانی زنان و مردان و کودکانی می کند که تنها گناهشان زندگی در ایران است.

هربار رژیم که احساس خطر می کند همگام با به رگبار بستن مردم کوچه و خیابان شماری از دستگیر شدگان را هم به جوخه های اعدام می سپارد. اینک در آستانه فرا رسیدن 22 خرداد روز تقلب بزرگ رژیم برای چشم زهر گرفتن از مردم مبارز ایران حکم اعدام تعدادی از هموطنان ما را صادر نموده است که جعفر کاظمی نمونه ای از آنها است.

جعفر بیش از 7 سال از نوجوانی اش را قبلا در زندانهای این رژیم مستبد حاکم بر ایران گذرانده و اینبار فقط به جرم شرکت در اعتراضهای خیابانی نسبت به تقلبهای گسترده در انتخابات نمایشی و مضحک ریاست جمهوری دستگیر و در بازجوئیها از ایشون می خواهند که در مصاحبه های ساخته و پرداخته وزارت اطلاعات مشارکت جوید در غیر اینصورت حکم اعدام او را صادر می کنند. او گفته بود که در مصاحبه شرکت می کند اما حقایق را بیان می کند.

وزارت اطلاعات نپذیرفته بود و حکم اعدام او را همانطور که گفته بودند در شعبه 28 صادر و تجدید نظر هم به امر وزارت اطلاعات آن را تایید نموده است.

بیم آن می رود که در سالگرد 22 خرداد برای خاموش کردن اعتراضهای مردم ایران این حکم به اجرا در آید.

لذا ما زندانیان سیاسی گوهر دشت این حکم را محکوم کرده و خواستار محاکمه آزادانه و عادلانه و .... عموم زندانیان سیاسی هستیم و از تمام محافل حقوق بشر بین المللی دراین راستا کمک می طلبیم.

وسیعلمون الذین ظلمو ای منقلب ینغلبون

جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج

13 اردیبهشت 1389

0 نظرات

ارسال یک نظر