اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

پنج نفر در شهرهای اصفهان و یزد اعدام شدند

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۸:۰۶ | 0 نظرات »


حقوق بشر ایران، ۱۳ خرداد ۱۳۸۹: یک نفر صبح روز پنجشنبه ۱۳ خرداد ماه در زندان اصفهان به دار آویخته شد. به گزارش سایت دادگستری اصفهان، حکم اعدام فردی به نام سعید (۲۵) به اتهام تجاوز به عنف در زندان مرکزی این شهر اجرا گردید.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان یزد چهار نفر روز چهارشنبه ۵ خرداد ماه در زندان این شهر به دار آویخته شدند.بنا به این گزارش سه نفر از اینافراد به اسامی الف- ش ، خ –ن و م –ب به اتهام مشارکت درحمل و نگهداری۶۷ کیلوگرم کراک ،۱۲۰ کیلو گرم حشیش ،۳۶ کیلو گرم تریاک و۷ کیلو گرم هروئین در شعبه دوم دادگاه انقلاب اسلامی یزد به اعدام و مصادره اموال به استثنای هزینه متعارف برای خانواده محکوم گردیده بودند.
فرد چهارم نیز به نام م-م به اتهام مشارکت در حمل۱۲۵ کیلو گرم هروئین و۱۷۰ کیلو گرم تریاک در شعبه سوم دادگاه انقلا ب یزد به اعدام و مصادره اموال به استثناء هزینه زندگی متعارف برای خانواده محکو م شده بود .

0 نظرات

ارسال یک نظر