اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

یک نفرامروز در آذربایجان شرقی اعدام شد

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۸:۰۷ | 0 نظرات »


حقوق بشر ایران ۱۵ خرداد ۱۳۸۹: بنا ابه گزارشهای رسیده بامداد امروز یک نفر در زندان میانه در آذربایجان شرقی به دار آویخته شد.به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس به نقل از رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان آذربايجان شرقي ، این فرد به هويت «جليل ـ ب» فرزند خداكرم ۳۶ ساله به اتهام تهيه و توزيع مواد مخدر و نگهداری چهار كيلو و ۵۰۰ گرم كراك و بيش از ۲۰۰ گرم ترياكبه اعدام محکوم شده بود و حکم وی امروز در حضور مسئولان ذيربط در محوطه زندان شهرستان ميانه اجرا گردید.
سازمان حقوق بشر ایران تاکید میکند که اتهامات وارده توسط هیچ منبع مستقلی تائید نشده است. گزارشهای منتشر شده در سایت حقوق بشر ایران نشان میدهند که تعداد اعدامها در آستانه اولین سالگرد اعتراضات مردمی پس از انتخابات به طرز چشمگیری افزایش یافته است .

0 نظرات

ارسال یک نظر