اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

گزارش تصويرى از آکسيونهاى ١٠ اوت ٢٠١٠ برای نجات سکینه آشتیانی

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۲:۳۵ | 0 نظرات »

يک روز ديگر در دفاع از زنده ماندن :گزارش سراسرى تصويرى از آکسيونهاى ١٠ اوت ٢٠١٠ برای نجات سکینه آشتیانی بازهم افشاگرى در مرکز شهرهاى اوپا و امريکا




طبق خبری كه همین الان بدست ما رسیده است، جمهوری اسلامی در برنامه امشب بیست و سی دقیقه صدا و سیما مصاحبه ای از سكینه محمدی آشتیانی پخش كرده است كه در آن وی علیه محمد مصطفایی و علیه کمپین جهانی برای نجات او صحبت كرده است. در عین حال تلویزیون جمهوری اسلامی مصاحبه هائی با چند نفر در شهر اسكو در آذربایجان جور کرده که خواهان اعدام سكینه شده اند.

این شوی تلویزیونی علیه سكینه محمدی آشتیانی برای مردم ایران و همه كسانیكه با جمهوری اسلامی و صدا و سیمای منفورش آشنا هستند٬ یك نمایش مسخره بیشتر نیست. جمهوری اسلامی به خیال خود میخواهد فشار کمپین جهانی قدرتمندی که علیه او شکل گرفته است را کاهش دهد و زمینه را برای قتل سکینه فراهم کند. یک قربانی را در حالیکه سالها در زندان و در کابوس سنگسار و اعدام نگهداشته اند، وادار به مصاحبه علیه خود کرده اند.

ما اعلام میکنیم که این نمایشات مسخره صدا و سیمای جمهوری اسلامی که همه مردم ایران و افکار عمومی جهانی با آن آشنا هستند، نه تنها نفرت عمومی علیه جمهوری اسلامی را کاهش نمیدهد بلکه موجب خشم و انزجار بیشتر در میان مردم خواهد شد.
كمیته بین المللی علیه سنگسار و اعدام همه سازمانها و نهادهای مدافع حقوق انسانی را به محكوم كردن این رفتار ضد انسانی حكومت اسلامی با سكینه محمدی و دفاع فعالانه تر از سكینه فرا میخواند.

ما از همه مردم دعوت میكنیم كه از سكینه و فرزندان او قاطعانه دفاع کنند و در مقابل این رفتار جنایتکارانه و کثیف جمهوری اسلامی بایستند. بویژه از مردم تبریز و اسکو میخواهیم که فرزندان سکینه یعنی سعیده و سجاد را مورد حمایت گرم و صمیمانه خود قرار دهند. در مقابل این تبلیغات زهرآگین رژیم و ارگان بشدت منفور صدا و سیمای رژیم که فشار روحی غیر قابل توصیفی بر فرزندان سکینه وارد کرده است، از هیچ نوع کمک و محبتی به آنها نباید خودداری کرد. جبهه بزرگی از میلیونها انسان در سراسر جهان علیه توحش حکومت اسلامی شکل گرفته است، با شرکت فعال در این مبارزه این جبهه را تقویت کنید و هرچه بیشتر به سعیده و سجاد محبت نشان دهید.


كمیته بین المللی علیه اعدام
كمیته بین المللی علیه سنگسار

0 نظرات

ارسال یک نظر