اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

آن عاشقان شرزه که با شب نزیستند

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۶:۴۹ | 0 نظرات »

در پی اعدام علی صارمی جمعی از زندانیان سیاسی بند 3 زندان گوهردشت کرج بیانیه ای منتشر کردند که متن این بیانیه به شرح زیر است:
آن عاشقان شرزه که با شب نزیستند
رفتند و شهر خفته ندانست کیستند
هرصبح و شب به غارت توفان روند و باز
باز آخرین شقایق این باغ نیستند.

هم‌میهنان آزاده و مبارز ایران

بار دیگر دژخیمان خونخوار مبارز آزادیخواه دیگری را به مسلخ ضحاک ولایت بردند و سند دیگری بر کارنامه سیاه و جنایت‌بار خویش افزودند جنایتکاران به خیال واهی خود فکر می‌کنند با ریختن خون معلمان شریفی چون علی صارمی که میثاق عینی صدق و و فدا بود می‌توانند مانعی بر سر راه آزادی و مطالبات آزادیخواهانه مردم ایران شوند. امٌا اعدام علی صارمی و دیگر زندانیان، نفرت و انزجار مردم را نسبت به وضعیت موجود بیشتر خواهد کرد و صدای آزادیخواهی صارمی برای دستیابی به یک جامعه مدنی با معیارها و موازین حقوق بشر، بیش از بیش به مردم خواهد رسید ما جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهر دشت ضمن محکوم نمودن این عمل ننگین و شتاب‌زده که بیانگر فاز سرنگونی رژیم می‌باشد اعلام می‌داریم، آزادی مردم ایران هر چقدر خون برای به بار نشستن بخواهد ما مشتاقانه پرداخت خواهیم کرد و برای رهایی از یوغ حکومت ظالم پایکوبان دست افشان به استقبال طناب دار می‌رویم

جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت كرج ـ بند 3

هفتم دي ماه 89

0 نظرات

ارسال یک نظر