اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.






خودکامگان دستگاه قضایی قصد دارند روز سه شنبه حکم اعدام جعفر کاظمی و محمد علی حاج آقایی را به اجر ا درآورند


بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" رژيم ولی فقيه قصد دارد حکم ضد بشری اعدام زندانيان سياسی جعفر کاظمی و محمد علی آقايی را روز سه شنبه آينده به اجرا در آورد. تمام دلايل و شواهد حاکی از آن است که اجرای حکم اعدام اين دو زندانيان سياسی قرار است روز سه شنبه 21 دی ماه به اجرا گذاشته شود. خانواده آقای کاظمی هفتۀ گذشته مطلع شدند که پرونده زندانی سياسی جعفر کاظمی به اجرای احکام دادگاه انقلاب منتقل شده است و در انتظار صدور دستور اجرا ی حکم اعدام می باشد.

آنها از هفته گذشته تابه حال خواستار پاسخگويی عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران در اين باره هستند اما جعفری دولت آبادی از روبرو شدن با اين خانواده خوداری می کند و حاضر به پاسخگويی نيست و هربارکه اين خانواده پيگيری وضعيت عزيزاشان می شوند پاسخ دادن در اين باره را به روز ديگری احاله می دهد. جان اين دو زندانی سياسی در معرض خطر جدی قرار گرفته است لذا از تمامی هموطنان در داخل وبخصوص هموطنان خارج از کشور استمداد می طلبيم تا با فعاليتهای گسترده و بی وقفۀ خود مانع اجرای اين جنايت شوند و با تلاشهای خود به دفاع از جان زندانيان سياسی در ايران برخيزند.

ما وبلاگ نویسان علیه اعدام مصراً خواستار لغو احکام سنگین و بی‌پشتوانه حقوقی و قانونی ِ صادر شده علیه زندانیان بی‌گناه هستیم و صدور این احکام سنگین علیه زندانیان عقیدتی که هدف سیاسی آن ایجاد رعب و وحشت در جامعه است را بشدت محکوم می‌کنیم . ما از کمیسر عالی حقوق بشر و مراجع بین‌المللی برای نجات جان جعفر کاظمی و محمد علی آقایی تقاضای کمک می‌کنیم و خواهان ارجاع پرونده نقض حقوق بشر این رژیم به شورای امنیت سازمان ملل هستیم. ما از همه کشورهای جهان میخواهیم روابط خود را با دولت ایران تا لغو همه احکام اعدام در ایران به حال تعلیق در آورند. تمامی وبلاگ نویسان، آ زادیخواهان، و همگان را به اعتراض علیه اجرای حکم اعدام این دو زندانی سیاسی فرا می‌خوانیم

0 نظرات

ارسال یک نظر