اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.




روز پنجشنبه 24 شهریور ماه حوالی ساعت 09:00 صبح 22 نفر از زندانیان واحد 2 زندان قزل حصار کرج برای اجرای حکم اعدام به سلولها انفرادی منتقل شدند. 22 زندانی احتمالا به زندان اوین و یا زندان گوهردشت کرج جهت اجرای حکم ضد بشری اعدام منتقل شده اند.
زندانیان که برای اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شدند همگی از سالنهای 1 الی 8 ، واحد 2 زندان قزل حصار می باشند یکی از آنها نوجوان می باشد و در بین آنها 2 شهروند افغانی می باشد.اکثر کسانی که امروز به سلولها انفرادی جهت اجرای حکم اعدام منتقل شدند متهم به داشتن مواد مخدر می باشند.
گفته می شود که 22 نفر زندانی انتقال یافته به سلولها انفرادی قرار است فردا به دار آویخته شوند.
اسامی تعدادی از زندانیان که جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده اند به قرار زیر می باشد:
1-وحید مسلمی هنگام دستگیری 17 سال سن داشته است و نزدیگ به 2 سال است که در زندان قزل حصار در بازداشت بسر می برد.
2 محمد نوروزی 20 ساله حدود 2.5 سال است که در زندان قزل حصار زندانی است.
رژیم ولی فقیه علی خامنه ای پس از اعتراضات گسترده مردم تبریز ، ارومیه و سایر شهرهای آذربایجان غربی و شرقی برای ایجاد رعب و وحشت رو به اعدام های گسترده آورده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،اعدام در ملا عام و اعدام های گروهی که رژیم قرون وسطایی ولی فقیه علی خامنه ای به آن دست می زند را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و تمامی مراجع بین المللی خواستار مداخله برای پایان دادن به اعدام های گروهی و در ملاعام در ایران است.

0 نظرات

ارسال یک نظر