اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.


نه به اعدام
وبلاگ نویسان علیه اعدام: اعتراف قاسم سلیمانی به کشتار اشرف، نشان آمادگی جمهوری اسلامی برای یک قتل عام دیگر در زندانهای ایران

با کمال تاسف از قتل عام جنایتکارانه اعضای سازمان مجاهدین خلق در پایگاه اشرف در عراق مطلع شدیم. کشتن و اعدام انسانهای بی سلاح با دستهای بسته شلیک تیر خلاص به سوی بیماران و مجروحین روی تخت بیمارستان به تنهایی جنایت علیه بشریت است . اما اعتراف علنی رییس سپاه قدس قاسم سلیمانی به این جنایت وحشیانه نشان میدهد که رژیم جمهوری اسلامی که در آمار اعدام ها در صدر جهان است آماده است تا این کشتار را به زندانهای ایران نیز گسترش دهد.

وبلاگ نویسان علیه اعدام این قتل عام را به شدت محکوم میکند و نگرانی خود را در باره سلامت هفت زن و مرد به گروگان گرفته شده اعلام میدارد. ما از سازمان ملل میخواهیم که هر چه سریعتر برای بازگرداندن این افراد اقدام کنند . از آنجا که این جنایت وحشیانه مستقیما توسط دولت عراق صورت گرفته است از سازمان ملل میخواهیم که برای جلوگیری از چنین قتل عامی در ابعاد وسیع تر نیروهای خودرا در پایگاههای اشرف و لیبرتی هر چه سریعتر مستقر کنند. 

وبلاگ نویسان علیه اعدام از سازمان ملل میخواهد که هر چه سریعتر برای شناسایی و مجازات عاملان این کشتار اقدام کند و هشدار میدهد که مسامحه در برابر قتل عام انسانهای بی سلاح در پایگاه اشرف تنها باعث جری شدن مجریان آن یعنی رژیم های ایران و عراق خواهد شد. در این صورت سازمان ملل مسئول مستقیم افزایش دستگیری ها و اعدام ها در ایران و عراق خواهد بود. وبلاگ نویسان علیه اعدام سیزده شهریور 1392 5 سپتامبر 2013

0 نظرات

ارسال یک نظر