اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

صبح روز گذشته یک زندانی متهم به تجاوز در ملاء عام در محله پردیس قرچک و در مقابل دیدگان شهروندان و بعضا کودکان اعدام شد.
انتشار تصاویر این اعدام از سوی رسانه های حکومتی به وضوح مشخص می کند هیچ محدودیتی سنی برای مشاهده اجرای حکم اعدام انسان ها از سوی دستگاه های ذیربط لحاظ نشده است.
بر اساس گزارش خبرگزاری فارس، بخشعلی عسگری متهم به تجاوز و قتل پس از قرائت حکم، بامداد چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۳۹۰ در محله فردیس قرچک انجام شد.
نامبرده به دلیل قتل دو نفر به دو بار اعدام و به دلیل تجاوز به یک بار اعدام در ملاء عام محکوم شده بود، حکم مذکور در کمتر از یک ماه از سوی دیوان عالی کشور تائید شده بود.
گزارش تصویری اجرای حکم را در زیر مشاهده کنید
































2 نظرات

  1. jacykafka // ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۶  

    Titanium Glass Art, Glass, Glasses and Glasses - TinNint
    Get inspired by the gold and titanium hair dye silver glass artistry. titanium damascus The Tinty Glasses is a fallout 76 black titanium glass-based glass-based titanium ore glass-based glass-based glass-based glass-based titanium alloy glass-based $9.95 · ‎In stock

  2. synereaut // ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰:۱۰  

ارسال یک نظر