اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

سه جوان بلوچ در آستانه اعدام قرار دارند

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۴:۰۸ | 3 نظرات »


خبرگزاری هرانا - سه جوان بلوچ به نامهای ناصر شه بخش، خان لعل محمد شه بخش و خالد شه بخش که به اتهام ارتباط با یک سازمان سیاسی بازداشت شدند، در خطر اعدام قرار دارند.

بنا بر گزارش فعالان حقوق بشر بلوچستان، این افراد صرفا به خاطر داشتن نسبت فامیلی با "حاج خدابخش شه بخش" رهبر یک سازمان مسلح مخالف رژيم حدود شش ماه قبل دستگير و اکنون با خطر اعدام مواجه هستند.خانواده ناصر بعد از تلاشهاي فراوان اخيرا موفق به ملاقات وي شده اند. آنها وضغیت فرزند خود را بسیار وخیم اعلام کرده اند.

ناصر بدليل بدرفتاری و نگهداري در مکان نامناسب دچار اختلالات شديد تنفسی شده است.مادر ناصر بهمراه خانواده هاي دو دستگير شده ديگر نگران آن هستند که فرزندانشان به سرنوشت يکي از بستگانشان (شیرمحمد شه بخش) که همزمان با اين سه نفردستگير شده بود و در زير شکنجه در بازداشتگاه اطلاعات زاهدان جان داد دچار شوند.

3 نظرات

  1. ناشناس // ۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲:۲۶  

    be nazare man bayad edameshoon konan in kesafata ham az fako familaye oon rigie jakeshan hame ghatelo adamkoshan

  2. ناشناس // ۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲:۴۹  

    مگه این عبدالمالک بی پدر چند سال داشت؟ این وهابیون از سگ وحشی ترن.

  3. ناشناس // ۲۸ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۳:۰۲  

    Motasefam bekhatere tarze fekre shoma do nafar, Ona ghabl az inke famile kesi basham ensanan

ارسال یک نظر