اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

سه نفر در یزد اعدام شدند

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۵:۲۳ | 0 نظرات »



حقوق بشر ایران، ۳۰ شهریور ماه ۱۳۸۹: بنا به گزارشهای رسیده سه نفر در زندان یزد، بامداد دوشنبه ۲۹ شهریور ماه به دار آویخته شدند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، به نقل از روابط عمومي دادگستري استان يزد، دو نفر از این افراد به اسامي م - م و ع - ج به اتهام مشاركت در اخفاء ۱۱۱ كيلوگرم هروئين از سوي شعبه دوم دادگاه انقلاب يزد به اعدام و مصادره اموال محكوم شده بودند و محكوم عليه ديگر به نام ع - د نيز به اتهام حمل و نگهداري يك هزار و ۵۲۰ كيلوگرم ترياك و ۶۰ كيلوگرم هروئين از سوي دادگاه انقلاب شهرستان بافق به اعدام و مصادره اموال محكوم شده بود. احكام صادره در مورد اين سه نفر از سوي دادستاني كل كشور تاييد و تنفيذ شده و تقاضاي تخفيف مجازات نيز در جلسه كميسيون عفو قوه قضاييه رد و اين احكام در صبحگاه روز دوشنبه ۲۹ شهريورماه اجرا شد.

اتهامات وارده توسط هیچ منبع مستقلی تائید نشده است.

طبق گزارش های رسمی که در سایت حقوق بشر ایران منتشر گردیده، دربین تاریخ ۲۳ و ۲۹ شهریور ماه ۹ نفر در ایران اعدام شدند

0 نظرات

ارسال یک نظر