اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

اعدام در کشوری که مقام اول تعداد اعدامی ها را در جهان صاحب است

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۵:۵۲ | 1 نظرات »

هوشنگ بهداد

این تصاویر قاتل قصاص شده ای است که اکنون این قاتل همچون مقتول خود، تبدیل به مقتول قربانی حاکمان آدمکش حرفه ای شده است . زیرا که جزو قربانیان عملکرد ننگین و جنایتکارانه و تبعیض آمیز حاکمان رژیم ضد بشری می باشدکه فقط کارنامه ی ننگین نقض محکومیت جهانی حقوق بشر و رتبه ی جهانی اعدام دارد برای اینکه 32سال است که پیوسته پیام آور مرگ وفقر و بیکاری و قتل و جنگ ورزی و غارتگری بوده است . اکنون هم این قربانی را پس از 74 ضربه شلاق زدن به مسلخ برد ه است تا نیروی انتظامی مزدور حاضر در صحنه ی فاجعه ی نزاع میدان کاج سعادت آباد تهران تبرئه گردد که منجر به قتل یک مقتلول از سوی قاتلی شد که اکنون خودش هم قصاص یا مقتول شد. آنهم از سوی مردم مسخ شده حاضر در هر دوصحنه که شاهد هر دو شوی فاجعه انگیز ضد انسانی بود ند .

1 نظرات

  1. ناشناس // ۱۵ دی ۱۳۸۹ ساعت ۶:۲۱  

    احمدی نژاد به موضوع جمعیت پایتخت اشاره کرد و افزود: ما یک قفسی به نام تهران درست کرده ایم که روز به روز جمعیت آن افزوده می شود در صورتی که این همه دشت ها و بیابانهای خالی از سکنه داریم . مساحت کل کشور یک میلیون و 700 - 800 هزار متر مربع است. ضمن اینکه ما در حال حاضر در کشور 75 میلیون نفر جمعیت داریم که اگر به 150 میلیون نفر برسیم و هر کسی هزار متر مربع داشته باشد این رقم یکصدم وسعت ایران هم نمی شود.

ارسال یک نظر