اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

چهار تن در زاهدان اعدام شدند

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۳:۴۱ | 0 نظرات »

خبرگزاری هرانا - صبح امروز شنبه یازدهم دی ماه، چهار تن در زندان مرکزی زاهدان از راه حلق آویز اعدام شدند.
محمود براهوئی معروف به فرهاد فرزند نادر، شهرام ناروئی معروف به بی‌برگ فرزند جلال، ظهور احمد عاصف دوست فرزند محمد شریف و جهانبخش براهوئی معروف به نوربخش فرزند نادر اسامی افراد اعدام شده می باشد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری سیستان و بلوچستان، ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفته است که جرم این افراد "افساد فی‌الارض و محاربه با خدا" از طریق "آدم ربایی" بوده است.
ابراهیم حمیدی مدعی شده است که این افراد در دادگاهی علنی با حضور وکلای مدافعشان و خانواده‌های شکات محاکمه شدند و حکم اعدام نیز پس از تأیید مراجع عالی قضایی کشور به اجرا در آمده است.
شایان ذکر است که چندی پیش در زاهدان یازده تن دیگر نیز در یک حرکت واکنشی و سریع به انفجارهای انتحاری در استان سیستان و بلوچستان، به دار آویخته شدن

0 نظرات

ارسال یک نظر