اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

صبح امروز دوشنبه چهارم ژانويه ۲۰۱۰ ٬ دستگاه جنايت حكومت اسلامي سه نفر را كشت. اين آمار را بايد به آمار اعدام شدگان در يكسال اخير اضافه كرد تا معلوم شود كه حكومت اسلامي ايران٬ پا به پاي حكومت جنايتكار چين در صدر دولتهاي مجري احكام اعدام در دنيا ايستاده است.

امروز سه نفر به اسامي عليرضا٬ امير و دولتخان در زندان "خورين" شهرستان ورامين٬ به اتهام تجاوز اعدام شدند. كميته بين المللي عليه اعدام ٬ از اين اعدامها مطلع نبود و ما نتوانستيم براي نجات اين سه جوان كاري بكنيم. امروز خبر اجراي حكم اين سه نفر در سايتهاي دولتي از جمله فارس منتشر شد. ما اين جنايت بيشرمانه حكومت اسلامي را بشدت محكوم كرده و به خانواده اين سه جوان اعدام شده تسليت ميگوييم. جمهوري اسلامي ايران به پرونده قطور جنايت عليه بشريت خود٬ صفحاتي جديد افزود.

در ادامه اين جنايات جمهوري اسلامي در حال زمينه سازي براي اعدام تعدادي از جوانان دستگير شده در جريان خيزشهاي اخير در ايران است

.

روز يكشنبه ۳ ماه ژانويه دادگاه رسيدگي به اتهامات هفت جوان دستگير شده در تظاهراتهاي اخير در تهران آغاز شد. در حاليكه در رسانه ها٬ مقامات بالاي حكومتي با وقاحت و بيشرمي فضاسازي براي اعلام احكام اعدام را آغاز كرده اند٬ بطور قطع تعدادي از دستگيرشدگان اخير به اعدام محكوم خواهند شد. زمينه سازي براي اعدام شركت كنندگان در راهپيمايي هاي ضد حكومت اسلامي يك واقعه مهم است.

اعدام يك حربه مهم در دست حكومت اسلامي براي پس راندن مردم بوده و امروز هم حكومت ميخواهد با استفاده از اين حربه مردم و جوانان را عقب براند. اگر ما متحدانه و وسيع و در سراسر جهان به پا نخيزيم و دنيا را بر سر اينها خراب نكنيم٬ تعداد هرچه بيشتري را اعدام خواهند كرد. اين يكي از آخرين تقلاهايي رژيم براي سركوب اعتراضات است.

ما به همه مردم در ايران و بويژه ايرانيان خارج از كشور فراخوان ميدهيم كه به ميدان بيايند. بايد در مقابل موج جديد اعدامها و محكوميت به اعدام جوانان دستگير شده٬ دنيا را روي سر اينها خراب كرد. بايد در مقابل همه مراكز دولتهاي غربي٬ در مقابل ساختمان اتحاديه اروپا و درمراكز شهرها تجمع كرد. مانبايد بگذاريم جوانان معترض وانقلابي در ايران را به " اتهام" شركت در تظاهرات ضد حكومتي اعدام كنند. اين وحشيانه ترين نوع خشونت عليه مردم است.

زنان و مردان آزاده!

حكومت اسلامي ايران با جنايت روي كار آمد و با جنايت نفس كشيد و امروز هم با جنايت از حيات ننگين خود دفاع ميكند. اين يك حكومت فاشيست اسلامي است كه بايد با مبارزات گسترده تر همه ما سرنگون شود.

جنبش انقلابي و گسترده شما مردم ايران ٬ پايه هاي اين حكومت را لرزانده است. بي دليل نيست كه در خوابگه مورچگان آب افتاده٬ و آيت الله ها پاي همديگر را گاز ميگيرند. در اين ميان٬ اين روزها هياهوي كركننده ديگري نيز به گوش ما ميرسد. تعدادي كه سالهاي سال است در معيت حكومت اسلامي حركت كرده و در ساختن اين دستگاه جنايت اسلامي سهيم و شريك جرم هستند٬ خطاب به ايرانيان خارج وداخل كشور فراخوان ميدهند كه آرام باشند و شلوغ نكنند. پاسخ اين پيام ها كه هدفي جز نجات حكومت اسلامي و اسلام و دخالت جنبش اسلامي در زندگي مردم ندارد٬ اينست كه سي سال جنايت و بي حقوقي و فقر و فحشا و سنگسارو اعدام بس است. انقلاب عليه اين دستگاه جنايت متمدنانه ترين راه پايان دادن به اين كابوس اسلامي است. خشونت از جانب حكومت اسلامي است و هر نوع ترديد و فرمان ايست دادن به انقلاب٬ به قدرت گرفتن و متحد شدن صف ضد انقلاب كمك ميكند. درست در شرايطي كه زنان و مردان آزاده در ايران شجاعانه عليه حكومت اسلامي به ميدان آمده اند و در خيابانها با گلوله و باتوم به آنها حمله ميشود و در زندانها با شكنجه و تجاوزپاسخ ميگيرند٬ در شرايطي كه حكومت قصد قتل تعدادي از اسراي اين جنبش انقلابي را دارد٬ افرادي به پا خاسته و دعوت به آرامش ميكنند.

فراخوان ما به همه مردم در ايران و در جهان اينست٬ امروز روز آرامش نيست. بايد به اعتراضات و مبارزات ميليوني خود قدرت و وسعت بيشتري بدهيم. بايد در سراسر جهان مردم مترقي و انساندوست را به دفاع از مبارزات مردم ايران دعوت كنيم. بايد به اين جانيان امان ندهيم. در مقابل برپا كردن چوبه هاي دار در ايران ٬ بر عليه به قتل رساندن جوانان معترض متحدانه و در سراسر جهان به پا ميخيزيم و نميگذاريم اين جنايت اتفاق بيفتد. متحدانه عليه حكومت اسلامي ايران و عليه اعدامها به پا خيزيد!

زنده باد جنبش انقلابي مردم ايران

سرنگون باد حكومت اعدام و سنگسار

كلن- آلمان

مينا احدي سخنگوي كميته بين المللي عليه اعدام

۴ ژانويه ۲۰۱۰

minaahadi@aol.com

0 نظرات

ارسال یک نظر