اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.

فردا؛ اعدامی دیگر در ملاء‌عام

ارسال شده توسط ,وبلاگ نویسان علیه اعدام | ۱۵:۰۶ | 0 نظرات »

صبح فردا، حکم اعدام فردی که احمدرضا تولایی را به قتل رساند، در اصفهان و در ملاء عام اجرا می‌شود.

رهانا – حقوق شهروندی: احمدرضا تولایی معاون دادستان اصفهان که ریاست دادسرای ناحیه یک این شهر و ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری استان اصفهان را برعهده داشت ساعت هفت صبح ۲۶ اسفند ۱۳۸۷، هنگامی که قصد داشت به دفتر کار خود برود مقابل ساختمان دادسرا هدف دو گلوله قرار گرفت و درجا جان باخت. پس از آن، عابران مرد مسلح را دوره کردند و وی توسط محافظان دادسرا دستگیر شد.

به گزارش پارلمان‌نیوز، فردا در حدود ساعت هشت صبح، حکم قصاص این فرد در محل وقوع حادثه واقع در مجتمع اداری ۲۲ بهمن شهر اصفهان در ملاء عام برگزار می‌شود.

جمشید، فردی که فردا اعدام خواهد شد، صبح روز دوشنبه با یک خودروی کرایه‌ای خودش را به خیابان ۲۲ بهمن رساند و هنگامی که با احمدرضا تولایی رودررو شد پس از چند لحظه گفت وگو دو گلوله به سرش شلیک کرد.

0 نظرات

ارسال یک نظر