اعدام ها را در ایران متوقف کنید

وبلاگ نویسان علیه اعدام موج جدید اعدام ها پس از انتخابات را محکوم میکند و جامعه جهانی را به اقدام برای نجات جان زندانیان در ایران فرامیخواند.

پیش شرط هر مذاکره ای با دولت جمهوری اسلامی ایران باید آزادی زندانیان سیاسی و لغو همه احکام اعدام باشد

شمارش اعدام ها

پنجمین گزارش "سازمان حقوق بشر ایران" با ذکر دستکم ۵۸۰ مورد اعدام در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. طبق این گزارش، ۶۰ درصد اعدام‌ها در ملاءعام انجام شده‌اند و در بیش از ۱۵ زندان ایران اعدام‌های اعلام نشده و مخفی صورت گرفته‌اند.




در تاریخ 17 اسفند ماه 88 صبح روز دوشنبه بار دیگر یکی از خودفروختگان رژیم دیکتاتوری ایران دست به عمل ناجوان مردانه ای زد و یکی از بهترین جوانان مدافع حقوق بشر بنام بهروز جاوید طهرانی که فقط به خاطر دفاع از حقوق حقۀ مردم سالها است که در زندان رجائی شهر کرج بند 1 نگهداری می شود وی را به بهای اندکی فروخت و بار دیگر دشمنی دیرینه خود با مردم ایران و مدافعان حقوق بشر از پشت نقاب به اصطلاح معصوم خود نشان داد و با هماهنگی از قبل تعیین شده با مزدوران رژیم ساعت 08:00 صبح ناگهان به اتاق آقای بهروز جاوید طهرانی ریختند و این دلسوز از جان گذشته مردم ایران را به خاطر دفاع از حقوق زندانیان او را با ضرب وشتم به سلول انفرادی انتقال دادند.

اقای حسن آخریان رئیس بند 1 زندان رجائی شهر وی را به مرگ تهدید کرد و حتی نگذاشت آقای جاوید طهرانی این موضوع را به خانواده و همبندیان خود خبر دهد

ما هم زنجیریان آقای طهرانی بشدت نگران وضعیت جسمی و روحی ایشان هستیم و تا به حال نتوانستیم از وضعیت ایشان خبری کسب کنیم.

همچنین ما با اقدار و همدلی کامل به رئیس بند 1 زندان رجائی شهر اعلام می کنیم هر چه زودتر آقای بهروز جاوید طهرانی را از سلول انفرادی به بند عمومی خود منتقل کنند و خانواده و دوستان ایشان را از نگرانی در بیاورند در غیر این صورت گزارش مفصلی از نقض حقوق زندانیان و هتک حرمت توسط شما ریاست بند 1 به سازمانهای حقوق بشر ارائه خواهیم داد.

گروهی از هم زنجیران زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی

در بند 1 زندان گوهردشت (رجائی شهر) کرج

19 اسفند 1388

0 نظرات

ارسال یک نظر